Uw winkelmand

Klanten Service

Tevredenheid staat bij ons voorop

Verzenden en bezorgen

De levertijd van jouw product kan variëren en hangt af van waar het product zich op dat moment bevindt (ons magazijn of dat van de leverancier). Bevindt jouw product zich in ons magazijn, dan kan je het product bij jouw thuis verwachten binnen de 1 tot 4 werkdagen (voor bestellingen binnen België, buitenlandse zendingen kunnen iets langer in beslag nemen). Verkies je om het product zelf op te halen in het salon, dan kan dat diezelfde dag nog, uiteraard afhankelijk van onze openingsuren. Bevindt je product zich in het magazijn van de leverancier, dan zal de bestelling zo een 3 tot 7 werkdagen onderweg zijn. Bij sommige producten worden wij niet automatisch op de hoogte gesteld van de voorraadstatus. In dit geval neem je best contact op met ons: wij kunnen de levertijd van jouw specifiek product snel opvragen. De kans is groot dat de levertijd niet afwijkt van deze van andere producten.

De aangegeven levertijden op de site gelden in alle gevallen als indicatie, de actuele levertijden kunnen hiervan afwijken door externe of onvoorziene factoren. Bovendien dient men rekening te houden met de openingsuren en -dagen van het salon: het order kan immers niet worden verwerkt wanneer het salon gesloten is en de medewerkers niet aanwezig zijn.

Ons contacteren in verband met levertijden kan via mail, onze speciale daartoe ontwikkelde form op de website of via 0487 69 69 69 tijdens de openingstijden van het salon.

Bezorging aan huis

Het tijdstip waarop jouw bestelling aan je deur wordt aangeboden is afhankelijk van de vervoerders (respectievelijk B-Post of DHL). Wanneer je niet thuis bent wanneer het pakket wordt aangeboden zullen zij een bericht achterlaten met instructies hoe je jouw pakket alsnog kan laten leveren.

Bij levering dien je ook te tekenen voor ontvangst. Je bent zelf verantwoordelijk als je derden laat tekenen voor ontvangst. Vertoont de verpakking beschadigingen dien je bij de tekening voor ontvangst gewag te maken van die schade. Deze melding is noodzakelijk indien deze levering in retour moet genomen worden.

Je kan je bestelling afhalen tijdens de openingsuren van het salon.

Je leveringsadres kan je veranderen in jou account. Klik op mijn account rechts bovenaan en log in om uw leveringsadres te veranderen

Na het afrekenen verkrijg je van ons per email een tracking nummer. Met deze tracking code kan je de status van jouw bestelling opvragen. Mocht je na 1 werkdag nog geen tracking nummer hebben ontvangen gelieve dan contact op te nemen via het contact formulier.

Ja de vermelde prijzen zijn inclusief 21% btw.

We verzenden standaard binnen België en Nederland.

De verzendkosten voor bestellingen onder €60,- bedraagt €6,99

Heb je een vraag ?
Onze nieuwsbrief

 

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes, events en aanbiedingen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en mis niks!